Jeśli chcesz żeby Twoje wydarzenie odbyło się w przestrzeni Ambasady Krakowian skorzystaj z formularza poniżej
Cieszymy się, że chcesz coś u nas zrobić. Oto nasze zasady współpracy:
1. Sprawdź dostępność sali w kalendarzu. Przygotuj sobie zawczasu grafikę/zdjęcie, tytuł, opis wydarzenia…
2. Wypełnij formularz rezerwacji, który znajduje się poniżej niniejszej instrukcji. Jeśli potrzebujesz przybyć przed rezerwowaną godziną lub zostać dłużej, chcesz skorzystać z rzutnika, stołów, krzeseł, etc. – poinformuj nas o tym z w polu „Uwagi”. (uwaga! wypełnienie formularza nie jest jednoznaczne z rezerwacją)
3. Otrzymasz od nas maila z potwierdzeniem rezerwacji bądź dodatkowymi pytaniami oraz informacje dotyczące form płatności. Na życzenie możemy wystawić fakturę proforma.
4. Na płatność czekamy 7 dni od dnia otrzymania potwierdzenia rezerwacji, jednak nie później niż 3 dni przed terminem wynajmu. Prosimy o terminowe przesłanie potwierdzenia przelewu na adres: ambasada.krakowian@gmail.com
5. Bezpłatne odwołanie rezerwacji lub zmiana terminu są możliwe na tydzień przed dniem wynajmu, po tym terminie opłata nie podlega zwrotowi.
6. Podczas wydarzenia organizator w pełni odpowiada za wynajętą przestrzeń i sprzęt, jest zobowiązany zachować ład i porządek oraz przestrzegać regulaminu Ambasady Krakowian.
W razie jakichkolwiek wątpliwości, pytań i uwag – pisz śmiało na adres: ambasada.krakowian@gmail.com
Gospodarze Ambasady Krakowian
Zanim wypełnisz formularz sprawdź w kalendarzu czy interesujący Cię termin jest dostępny